mrbatnes Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 selges. fullt service hefte, importert fra tyskland i 95, Defa alarm, understellsbehandlet, (null rust), akkurat bikket 200tusen km på tellerverket, bilstein fjører og sportsdempere, lyst skinn, el. vinduer, største kjørekomputeren, nye foringer i bakstilling.. har også M5 sidesjørt liggendes. prisantydning 97 tusen eller bud. ingen inbytte. flere bilder kan sees i tråden om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 bilder av interiør? flere bilder av bilen ligger i tråden.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=104305&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 bump. ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeh Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 hei hei hatt bilen lenge du eller , mange eiere på den , foreliger det service hefte fra før inport også ,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 hei hei hatt bilen lenge du eller , mange eiere på den , foreliger det service hefte fra før inport også ,, hei, jeg har hatt bilen siden januar i år. kjørt ca 11tusen km med den. det er 3 tidligere eigere siden bilen kom til norge i 95. første eigeren hadde bilen fram til 2003 tror jeg, en eldre mann i østlandsområdene.. såvidt så jeg husker er det servicehefte som fulgte med bilen fra tyskland som foreligger så historikken skal være nokså 100%. den skal inn til eu godkjenning nå i oktober, så det blir gjort før eventuelt salg. bilen er så å sei fri for rust, da den har blitt understellsbehandlet med tectyl når den kom til norge. Tefshine lakkforslegling er også blitt gjort for noen år siden så den er blank og fin i lakken. mvh. lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg