MGundersen Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Bare noen kjappe spørsmål som jeg ikke finner noen svar på. 1. Er det lov/mulig og montere vanlig senkesett på en bil med nivåregulering? 2. Motoren får en skikkelig HØY tikkelyd når jeg tar den oppmot 1000rpm. Men går fint på tomgang, kommer dette levenet av ventiler? Bilen har ikke vært ibruk på 6 mnd før jeg kjøpte den. (Har sjekket olje, og skal bytte den ettersom den har stått lenge.) Det er såpass ille at man blir sliten av en kjøretur! :/ 3. Skal sveise noe rust, osv. Skal lakkere den iløpet av vinteren hvis ting går etter planen, tenker på matt svart. Noen innspill? : ) Dette gjelder en '93 525 TDS Touring Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 enn over 1000rpm?blir det enda høyere?tenkte om det kunne være rådebank.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Det er lov å montere senkesett på bil med nivåregulering, men skal du ha nye dempere må du blende av nivåreguleringsfunksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGundersen Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Takk for svar! Kjørte bilen på verksted idag, han som jobbet der trudde det kommer av en løs gjennstand som ligger inntil motor og viberer. La merke til at duken bak radiatoren hadde sprukket, som bare hang og slang. Får se hvordan det blir når jeg demonterer den. Men tviler litt på at det bare kan være det egentlig. Lyden er konstant når man kjører også, når den først kommer over 1000rpm så forblir den konstant etter det, helt til den kommer under igjen da. Da blir det senkesett, en demper med nivåregulering koster jo nesten like mye som et senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå