Gå til innhold

turbo på m50b25 i e36. hjelp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har peiling på det meste av orginalt bmw og aldri gidda å lære meg turbo eller for mye av elektronik.

noen som kan gi meg en liste på kjente problemer og vanskeligheter med å bygge turbo (gerret t3) på m50b25!?

det jeg altid altid og det slår ikke feil får problemer med er ledningsnettet, bare eg tar ut en maskin og setter den inn igjen blir det mye styr med å få dette omprogramert og bytte releer osv osvosv..

jeg har bygd om 4 318er til 325 med m50 og bare en har gått strykefritt uten å måtte få omprogramert styreenhet ( utenom at det var min første gang og eg satt turen på returen på bensin slangene :D )

en venn av meg med en e34 m5 tok ut kjøre computer og satt den inn igjen, da ville ikke bilen starte, han fant en knapp i hanskerommet som han trykte på og da funka bilen igjen. kan det være at begge sakene her er samme greie? en tyveri sikring for tjuv kobling osv??

kom med tips eller linker til tråder der dette gjørest steg for steg.

takk!! :D

Skrevet

Omprogrammere styreenheten?? Den må da byttes når du bytter motor.. Er ikke rart du fikk problemer da!

Jeg har også bygget om 318 til 325 (regner med det er E36 du snakker om, ikke M50 i e30?)

Jeg plugget motorkontakten rett i, byttet til 325 hjerne og startet opp. Ikke værre enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...