markv Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 svart e30. vurderes solgt for en riktig pris.(repp,objekt) km: ca 143 000 87mod. Kom med bud!! 6x9 i hatthylle med refleksrør ned i bagasjerom. koblet til en liten forsterker. spiller utrolig bra til å bare være to høytalere. skinn interiør, normalt slitte fremseter. grenrør, hartge eksos apex senkesett 30/30 godkjent i vognkort. styling rundt om. M-tech matte sett M-tech bagasjeromsmatte el-soltak fremfanger; pussent ned startet sparkling. nye frem og baklykter sommer 09, bak er montert men ikke påkoblet. Den selges nå som repp.objekt, har ikke tid og penger til å sette den istand. : ( si ifra om du er litt interissert, så kan vi diskutere pris. selges til høyestbydende, fort som Fa** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 kan ta innbytte om noen kommer med gode forslag. helst bmw, men alt kan vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Kimmern Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Volvo 740 turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 originale mtechII skjørter dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 originale mtechII skjørter dette? sideskjørtene du mener ? veit ikke om de er orginale eller ikke, de satt der da jeg kjøpte den. fronten er seidl, og bakfangeren er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 hvor står bilen? Trysil/Drevsjø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 sideskjørtene du mener ? Det er nok sidepanelene og sideskjørtene han mener vil jeg tro. Kan se ut som M-Tech 2, men vanskelig å se på bildet. TROR det skal være "M-Technic"-merke på det fremerste panelet hvis det er ekte vare. Du kan kjøpe min Marius, så skal jeg personlig kjøre den hjem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 sideskjørtene du mener ? Det er nok sidepanelene og sideskjørtene han mener vil jeg tro. Kan se ut som M-Tech 2, men vanskelig å se på bildet. TROR det skal være "M-Technic"-merke på det fremerste panelet hvis det er ekte vare. Du kan kjøpe min Marius, så skal jeg personlig kjøre den hjem til deg hehe, ja det hadde vært bra. må jeg nok ta en telefon til mor di i banken først tror jeg : ) hehe hadde klart å jogge for å hente den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 er bilen solgt? ev. har du fått noen bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 er bilen solgt? ev. har du fått noen bud fått på 40. mange interisserte, og mange bytteforslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 ikke solgt enda.. kom med bytteforslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heggi Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 mulig det bare er meg som er blind, men står det hvilken motor som står i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå