Gå til innhold

skal bestille anlegg, men trenger tips


 Share

Anbefalte innlegg

Heihei, skal handle anlegg snart og trenger tips!

Skal hele bilen ha ett merke eller er ikke det nøye?

Valget står mellom , Sony, JBL, Pioneer, Rockford, ( andre kjente merker?)

Det jeg ikke trenger å gjøre noe med er bakhøytalerne, men trenger ett til par fremme, tror det må bli 4".

Trenger basskasse og forsterker, HAR NULL peiling angående bass og forsterker ! :shock:

Spiller skal jeg også ha ny, så kom med forslag der også, der tror jeg at jeg går for alpine, pioneer eller sony. Eller at jeg går for denne http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4459&katid=9&mid=m436&id=&vn=736&tilleggsbilde=2457&stortbilde=ok! (trykk her)

Kom gjerne med innspill om hvordan du har gjort det eller hva du ville gjort.

Takker for gode svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alpine er det beste i mine øyne.. men det der er ikke en cd spiller men en mediaresiver.. så den spiller kunn lyd fra ipod og usb.. er ikke sikker på om den har radio..

men på subb og forsterker er bilradiospes dyrt synes jeg.. skjekk heller ut installbay.no eller så kan du spørre på bilstereforumet og vs du er heldig er det et firma der som kommer med en pakka pris til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.megabillig.no

Det er faktisk megabillig, høres jalla ut, men de fører jo merkevarer, har hatt god service fra de angående ting og tang jeg har lurt på...

Jeg kjøpte Kicker L7 + Kicker ZX1.1000 forsterker derfra =)) Spiller som en drøm!

Vel...megabillig er de ikke på alle varer..Focal FP 1.800 koster nesten 500 kroner mer enn hos andre... veil pris på 4490.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...