///Kristian Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Hei, lurer på om noen kam tipse meg om et sted jeg kan chippe min E46 323ia. Helst i nærheten av vestfold. Noen som har kjennskap til et sted som kan gjøre dette?
NiklasJa Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Du kan sende inn ECU'en din til ESS i Østfold. De er hvertfall realistiske hva gjelder chip til sugemotor og kan varmt anbefales. Da får du 6hk og 5,5 Nm http://esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=101&subcat2=178&id=":1weucw2g]E46 323 MS42 ECU Tuning Software (101-55)ESS Normal Aspiration optimized ECU software is a result of 100's of dyno runs and exact calibration of all parameters to allow maximum performance gains with improved driveability/fuel consumption and stock engine longevity. RPM limit is increased to 6800RPM, and top speed governor is removed. Power is increased by 6HP and 4lbs/ft of torque when programmed for premium fuel (91US/96Euro). Special programming for custom setups are available on request. When you order this product, you will receive information on how to remove your ECU for shipment to a ESS reprogramming center near you ESS kan vel også omprogrammere automatkassa di slik at den girer kjappere og at du kan låse den i gir (mao. den girer ikke selv ved høyt turtall).
E46Johnny Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 TA en telefon til eks ESS og hørt om de kan ta en ny map på akkurat din motor, det er det eneste som blir helt korrekt og optimalt bla på grunn av produksjons tolleranser på motor og ECU.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå