halsen89 Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Har netopp bytta følern som sitter framme på venstre side på E39, men lampa kommer ikke bort, Er det noe mere som må gjøres for å resette den???
rolfuzz Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Har netopp bytta følern som sitter framme på venstre side på E39, men lampa kommer ikke bort, Er det noe mere som må gjøres for å resette den??? Av og til kan det ta litt tid men ha tenningen på ein stund så skal det forsvinner:D
halsen89 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Har netopp bytta følern som sitter framme på venstre side på E39, men lampa kommer ikke bort, Er det noe mere som må gjøres for å resette den??? Av og til kan det ta litt tid men ha tenningen på ein stund så skal det forsvinner:D Jaha, bare ha tenninga på uten motorn igang?? Jeg kjørte vel 10min med den etter bytte, men lyser enda.. Er ikke noe flere følere på disse bilene?
rolfuzz Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Har netopp bytta følern som sitter framme på venstre side på E39, men lampa kommer ikke bort, Er det noe mere som må gjøres for å resette den??? Av og til kan det ta litt tid men ha tenningen på ein stund så skal det forsvinner:D Jaha, bare ha tenninga på uten motorn igang?? Jeg kjørte vel 10min med den etter bytte, men lyser enda.. Er ikke noe flere følere på disse bilene? Ja trenger bare ha tenning på trenger ikje ha bilen igang. Det er jo ein bak også men vist du har sitt på det så kan det jo være brudd i ledninger ned til bremseføleren?? Er det en ny føler eller gammel? Vist gammel må den skiftes
halsen89 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Har ikke sett på den bak nei, men vis jeg kortslutter ledningene så skal lampa komme bort?
mudbug Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Har du prøvd å kople av batterien ca. 30 min for å se den lampen forsvinner.
halsen89 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Har du prøvd å kople av batterien ca. 30 min for å se den lampen forsvinner. Nei, det har jeg ikke prøvd, har ikke jort noe annet enn å sette på ny føler. Men jeg skal koble fra batteriet imårra å la den stå en stund
halsen89 Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Koblet fra batteriet i 30min, lampa ble borte! Takk for hjelpen STENG TRÅDEN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå