larser`n Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Hei! jeg skal skifte alle foringene i girkasse overføringene, får delene i morgen men får ikke av giroverføringsleddet pga det ikke er som det nye jeg kjøpte, det er helt glatt ikke noe splint men ellers helt likt utseende. så lurer på om noen har drevet med dette og kan forklare meg hva jeg må gjøre. Nr 12 på tegningen viser leddet. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /29056.gif Takk for alle svar:D
larser`n Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 ingen som vet noe om dette her??? synes jeg er dårlig!!!!!
winchester Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Jeg bestilte nytt giroverføringsledd, og det var helt likt det gamle. Kan hende du har bestilt feil/fått feil tilsendt.
larser`n Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 nei, får det som sitter der skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få av, hmm. rart dette
JIMVP Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 du ser på bilde at det er en ring som ligger rundt der splinten skal i.. denne er for å hindre at splinten skal dette ut.. fjern ringen så ser du splinten den kan være litt vrien å få av....
larser`n Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 det som er at det er ingen ring eller splint som jeg ser, bare et hakk på oversiden da jeg brukte et speil å se med. skjønner ikke hvordan den er festet, må være forskjellige løsninger men er jo rart det også da.
larser`n Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 pappa fikk det til han vettu, var liksom ikke lik den nye, men var en låseringblekk på en måte rundt også bolten under der igjen:D
JIMVP Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 hehe! var jo det jeg sa bra du fikk det til da
larser`n Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 okei:) hehe, ja stemmer det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå