Gå til innhold

S38B38 selges (M5 3.8l motor) SOLGT


NiklasJa
 Share

Anbefalte innlegg

Bumper denne.

Dette er en billig motor :)

At det er veldig billig kan vel diskuteres. Hvis en slik motor må overhales ryker man fort på 40-60 tusen. Er den i ok stand uten oljeforbruk og utslitte coiler, reg kjede osv så er det billig. Men ikke hvis den trenger en overhaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det jeg er redd for å. Spesiellt siden 3.8 blokka er kjent for å sprekke opp også. Og når man ikke får hørt motoren kjøre, er det hvertfall et must å plukke av bunnpanna og ta en titt på rådelagrene... Komptest hadde også gjort seg siden det er 3,8 motoren det er snakk om

Å kjøpe en sånn motor uten å ane tilstand er mildt sagt risky business. Tenke, tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønner at ting kanskje blir litt vagt.

Grunnen til at den selges er at den står på en pall i min garasje og jeg må ha plass til min egen bil til vinteren. Planen var egentlig at eier skulle putte denne i egen bil. Men han fikk seg aldri noen BMW.

Snakket med selger og ble enig om at prisen kanskje var litt optimistisk. Kan gå for 15.000 ved rask avgjørelse.

Motor er komplett med ledningsnett og girkasse.

Dette må fikses med motor:

Bunnpanne knust.

Ventiler er slitte trenger trolig nye.

Toppen burde hatt en overhaling.

Bunndel må kontrolleres. Skal være ok.

Trenger ikke å hones.

Han som selger motor er mekaniker og fikse motor for kr 15.000. Dvs. 30.000 totalt. Da skal den være "strøken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...