plumbo79 Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Går dette? med tanke på forskjellen fra en vanlig m20b25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 det går ikke, jeg satte i ix blokk i min bil med vanlig pumpe, det gikk ikke da ix pumpa går andre veien, hvist du skal montere m21 pumpe så må du bytte drevene som driver oljepumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Hvordan var det du tenkte? har ikke noen tegninger og henvise til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 ta opp lokket der fordelern på 323 sitter og ta ut akslingen som stordrevet sitter på(regreima driver den) se i delekatalogen hos gs nettbutikk så ser du hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Jeg skal trimme så jeg trenger mer olje så jeg håpet det fantes en måte å få m21 pumpa over på en ix, jeg vet jo at det går på en vanlig 325i, fatter ikke hvorfor de skulle lage oljepumpa til å gå motsatt vei på ix. Er det ikke noe med trykkventilen også på ix pumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 ta opp lokket der fordelern på 323 sitter og ta ut akslingen som stordrevet sitter på(regreima driver den) se i delekatalogen hos gs nettbutikk så ser du hva jeg mener. Så jeg kan ikke bruke drevet fra ix, det er vel det som går feil vei, jeg tenkte sette inn et fra vanlig b25 men er jeg hekt på bærtur her? du mener altså at fordeler derevet på 323 passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 korrekt, du setter inn drevene fra vanlig b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Kan andre gå god for dette før jeg begynner å skru så hadde jeg vert takknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Det med drevene skal vell stemme ja, men du får ikke til å bruke sikkerhetsventilen da http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/8245.gif del nr 20. Men det er ikke sikker den er nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå