bakke Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 har skiftet motor på min 320 e36, men det er ikke noe gnist.. vet ikke om det kan ha noe med noen posisjon sensorer eller impulsgiver til veivaksel å gjøre? noen som har noe tips?
winchester Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Sjekket at starteren får strøm? Batteriet er oppladet regner jeg med? =p
bakke Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 Sjekket at starteren får strøm? Batteriet er oppladet regner jeg med? =p motoren går rundt, men er ikke noe gnist på pluggene ...
bakke Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 kommer de gnist fra coiln?? er ikke noe gnist, har dere noe peiling på cam sensoren eller impulsgiver til veivaksel? har det noe med tenningen å gjøre?
mspec Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 hvis d er som på m42 motoren har d med tenningen å gjøre..da min impulsgiver hadde løsnet litt ville ikke bilen tenne..
nightmare Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 har du byttet hele ledningsnettet og hjernen også? altså med det som eventuelt fulgte med motoren.. ?
bakke Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 har du byttet hele ledningsnettet og hjernen også? altså med det som eventuelt fulgte med motoren.. ? har byttet alle følere på motoren alt av elektrisk er fra den gammle motoren, så er ikke noe miksing av bosch og simens : )
Till Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Kor ny er den nye motoren ? Muligheter for at den e ews 2 ?
bakke Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 Kor ny er den nye motoren ? Muligheter for at den e ews 2 ? er ikke helt sikker på model, men er fra en 520, men har skiftet alt av sensorer osv.. den motoren som er i nå er uten vanos, men den som var før var med vanos.. kan det være at lednings nette ikke matcher?
Hopen Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 koblet denne rett? dette er en svart ledning som skal kobles på pluss på batteriet. Jeg jordet denne da jeg byttet motor og da fikk jeg ikke gnist eller bensin
bakke Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 skal sjekke dette nå, men tviler på at det er det, for har ikke rørt noen kabler ved batteriet.. men har skaffet med diagnose verktøy nå, så skal prøve det å se om det finner noen feil : )
Till Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 er motoren nyere en 95 ca vill ikkje bilen starte uten singnal fra ews boksen.
bakke Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 er motoren nyere en 95 ca vill ikkje bilen starte uten singnal fra ews boksen. jaha? hvordan fikser jeg dette da? men alt av ledninger og sensorer er fra den org motoren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå