B®O®™ Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Kontakt: Navn: Bror Bakke Instefjord Tlf:95289583 Mail: brother_is_the_best@hotmail.com Nærmest strøkne felger selges med gode Kumho KW7300 195/55-15" vinterdekk. Jeg kjøpte dem for 3000kr i vinter og har kun brukt dem til å kjøre bilen ut og inn på tomta da det var snø. De selges da bilen mest sannsynlig ikke skal brukes på vinterføre. Dekkene går 2 sesonger til ved fin kjøring. De har nettop blitt balansert så alle dekk/felger er i 100% balanse. Selges for 1900kr,- og det er prisen:) Jeg sender ikke, men kan være behjelpelig med å frakte de inn til Oslo området osv eller andre steder max 1,5 timer unna. Bor selv på Nesodden (15min unna) tusenfryd. Innpresset er jeg litt usikker på men de glir glatt inn på biler slik som e30, golf osv. Er "universal" felger med både 4x100 og 4x108 tror jeg. Jeg har kun brukt 4x100 så er litt usikker på den andre dimensjonen. Følger med 57,1mm sentreringsring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 opp! 1900kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rubengk Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 De dekka slipper bra i svingene ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå