AlXz Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Hvordan passer dette? Framstolene passer vel bra over? Eller er det noe anderledes med disse utenom den vippefunksjonen til ryggen? Vader interiør går vel også greit? (coupe er vel lavere under taket enn sedan?) Ang baksete er det vel noe værre? De fleste sedan har jo hel rygg.., men noen har delt slik som coupe. De sedan'ene med delt rygg.., er det samme deler som coupe? Eller er det noe annen størrlse på sideputer f.eks?? Noen som vet? Takk!
LK Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Baksete til coupe passer ikke i sedan med fast rygg hvertfall. Det ble for bredt hvis ikke jeg husker helt feil..
urgem3 Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 jojO! ryggen passer, men ikke setet bak, da på sedan har den avrundede kanter, mens coupen er det firkantet
LK Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Ja,var setebunnen jeg mente Prøvde i min bil engang,så ikke lurt ut...
AlXz Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Ah.., så ryggen er helt lik alle 4 deler? (dersom det er nedleggbar, todelt rygg på sedan også..) Hva av skinn er leveert til sedan egentlig? Vanlig skinn.., er sports skinn også levert? Vader er ikke?
AlXz Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Ok Takker. Da er det vel ganske greit å spare på baksete i sort skinn til sedan da altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå