LarsiPan Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Selger en girkasse som står på min E28. Girkassen er av typen Getrag 260 og har noe småfeil. Lekasje fra simring i bakkant.. er vel en enkel jobb å fikse. Grunn til at jeg bytter er at den har litt slakke.. når jeg slipper clutchen går mellomakslinga ca 1/4 runde så det blir en liten "klunke" lyd når du tar løst.. Orker ikke å finne ut av feilen en gang, da jeg har en ny kasse på hånda.. Ellers funker den veldig bra.. den går i alle gira lett. Er en 5trinns foresten. Har ikke bilder før til helga, da jeg skal ut med den da. Bud! Har hørt jeg kan få rundt 2 høvdinger for den.. men den er jo ikke verdt mere enn noen er villig til å betale så.. Mvh Lars
Jås Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Om mellomakslingen går rundt med en gang er vel slakken lenger bak?
LarsiPan Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Trudde det jeg også.. men hadde den på bukk idag, en så under bilen mens den andre satt inni å svitsja mellom 1 og revers. Da så han som sto under at feilen var i girkassen .. og han som sto under bilen er en bilkyndig person.. han som påpekte at det var girkassen somd et var slark i .. mer veit ikke jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå