Eivinos Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Hallo! bimmern min har begynt og fuske en del nå. har blitt værre og værre! Når jeg starter bilen så går den greit på tomgang, men når jeg gir gass så lugger den skikkelig.. akkurat som om den ikke får nok bensin. Må ruse den gått over 3000 omdr. for at den skal bli bra, sånn at jeg får kjørt! ellers er det ikke noe problem når jeg har fått kjørt en stund, men er altså sånn vær gang jeg skal starte bilen!! jævelig irriterende.. Men når jeg skrur ut den føleren som står på luftmassemåleren så er den helt fin! Noen som har aning hva jeg skal gjøre for og fikse problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 bytte luftmassemåler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 ja tenkte jeg måtte gjøre det..! men er det noe skadelig og kjøre uten føler på luftmassemåleren så lenge ? altså bare koble av ledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 er ingen fare nei, men den vil bruke mye bensin og som regel jage på tomgang. det er ikke noe jeg ville kjørt med for lenge heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå