Karmen Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Hei.. Jeg har en 2004 Bmw 330D som jeg har fått ett lite problem med.. Det ryker noe helt for j.... av den, den bruker mere diesel og jeg har ikke turbotrykk før ca 3300 omdreininger!!! Og bilen går som en dass.. må ha veldig turtall for at turboen skal reagere.. Det bråker også mere i eksosen enn normalt. Har hatt den på verksted og de mente d var luftmassemåleren, men den bytta jeg i dag og bilen er like dan.. Kan det være at feilkoden som ligger på luftmassemåleren må slettes før den nye funker? Håper noen kan hjelpe meg;) Mvh BeemerKari..
Bonden Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Hvilken farge er det på røyken ? svart eller hvit.
urgem3 Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 det beste er en diagnose siden bilen er såppass ny
Karmen Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Har hatt diagnose på den, og det eneste de fant ut var en permanent feil på luftmassemåleren, de klarte ikke å sletta koden med den gamle som satt der, blåste den ren og alt... Vet det kan være utrolig mye som kan være galt..
Bonden Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Kan det være et turbo havari ?.Skrape vislelyd fra turbo området ? chip trimming som ikke henger med lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå