Gå til innhold

Lader seg ut innimellom.


Tony T.
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti dette? Kjøpte bilen til samboeren 2juli, og siden det har den plutselig tømt seg fullstendig over natta 4 ganger.. Hadde det skjedd hver morgen hadde jeg hatt noe å gå etter, men har jo bare skjedd med sporadiske mellomrom :? Er forøvrig en 520touring 01 mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du bare på dagtid? Jeg hadde det problemet med en gammel bil jeg hadde,måtte frem med startkabel hver morgen. kjørte kun til og fra jobb med den, en dag kjørte jeg meg en tur på kvelden og fant ut at lyset i taket sto på..hehe.. etter at jeg skrudde det av hadde jeg plutselig strøm hver morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres merkelig ut, men jeg hører at det er noe i bilen min som kan rusle å gå leeenge etter at den er skrudd av, høres ut som det kommer fra anlegget, men det kan jo også være klimaanl... kan ikke være noe sånt som tapper strøm da? Har egentlig ikke peiling på hva det kan være... bare ren tipping.

Men det er jo noen som vinner i lotto, så man vet jo aldri..hehe

lykke til hvertfall, håper du finner ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter en knapp på sluttsteget på kupevifta/klimaanlegget!

Dette er en absolutt gjenganger.

Deffekt sluttsteg kan føre til at kupevifta starte og går av seg selv, selv om tenninga er avskrudd å bilen er lukket og låst.

Ikke alltid like lett å høre at vifta går heller, da den kan gå på lav hastighet.

Den kan også være helt stille når du forlater bilen, men starte opp igjen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter en knapp på sluttsteget på kupevifta/klimaanlegget!

Dette er en absolutt gjenganger.

Deffekt sluttsteg kan føre til at kupevifta starte og går av seg selv, selv om tenninga er avskrudd å bilen er lukket og låst.

Ikke alltid like lett å høre at vifta går heller, da den kan gå på lav hastighet.

Den kan også være helt stille når du forlater bilen, men starte opp igjen senere.

+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter en knapp på sluttsteget på kupevifta/klimaanlegget!

Dette er en absolutt gjenganger.

Deffekt sluttsteg kan føre til at kupevifta starte og går av seg selv, selv om tenninga er avskrudd å bilen er lukket og låst.

Ikke alltid like lett å høre at vifta går heller, da den kan gå på lav hastighet.

Den kan også være helt stille når du forlater bilen, men starte opp igjen senere.

+1.

Denne går det jo an å følge med på.. Kjøpte nytt batteri idag, var biltema som sto i, og har vært borti samme problemet med en annen bil jeg har med biltema batteri... Passe irriterende ihvertfall :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nytt ordentlig batteri, problem borte :)

Når jeg tenker meg om har jeg samme problemet på sx`n også, den har også biltema batteri..... Konklusjonen er altså: Biltema batteri er roten til ett liv i hælvete!! 8)

okei.. jeg for min del er fornøyd med Biltema sine batterier.. men whatever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...