No SwEaR Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Heisann (: Skal sette på powerfilter på bimmer'n Men så så jeg den lille "føler'n" eller lettere sagt den lille duppeditten med 2 slanger på, som det renner kjølevann igjennom.. tror det er no til kupè'n eller kaldstart eller noe , men det jeg lurte på var om jeg kunne sette på powerfilter og lage en brakett til den kaldstart'n og feste den så den ikke sitter i filterboksen eller må den sitte i luftfilterboksen? Edit: Veit det er VELDIG dårlig forklart, men veit ikke hva den delen heter, hadde blitt bedre om jeg visste det, men håper dere skjønte hva jeg mente:) Takker for alle svar ^^ //No SweAr
Soilborn Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Om det er et kvalitetsfilter du skal sette på (K&N, Green e.l.) så er det hell i filteret som du kan stikke føleren inni. Var hvertfall det hos meg. Men om det ikke er det, og føleren bare ligger i nærheten der et sted, så gjør nok ikke det allverdens
No SwEaR Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 åkay men hvor kjøpte du det filteret ditt da? På nettet eller hos en forhandler ?
Soilborn Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Jeg kjøpte K&N fra Koed. Der fulgte det med en grei bruksanvisning, samt det var hull i filteret til den "Sensoren". Greit å vite at filteret er av litt kvalitet, slik at bilen ikke spiser luftmassemålere til frokost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå