BMW-Marianne Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Da vi kun skal drive med gammel bmw må vi frigjøre plass til innkjøpte deler.. Selger derfor alt vi har til e34 e36 osv... Vi har priset dette til 5000,- og her er det mye deler.Dører,luker,baklokk, interiør,lamper,X3 front og bakfanger,osv. Kan ta varehenger, snøfreser eller noe annet vi har brukt for.. E28 skjermer,frontplate osv.. I delbetalig.. Ring meg for mer info på 45456131... Dette må hentes i Hobøl.. Selges samlet
Ca///e Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Har du hanskerom i svart og versjon med list på? Til E34.
BmwFrik Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Hei. Har du Svart skinn intr. (stoler og seter) til E34 ?
BMW-Marianne Skrevet September 26, 2009 Forfatter Skrevet September 26, 2009 Nå var faktisk ideen å selge alt under ett da...Calle.. men har 2 stk hanskerom til E34 må bare sjekke litt om hvordan dem er så kommer tilbake med info om det. Astri.. Den svarte luka jeg har er ikke veldig fin.. det er blitt noen lagringsbulker men tror den er grei for rust.. sjekker det da jeg kommer på lageret... Bmwfrik..Svart skinn har jeg ikke men det er en i Drammen som har en M5 med svart skinn.. husker ikke brukernavn men han heter Lars.. Har nr til en kamerat av han som jeg kan sende på PM
Ca///e Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 Nå var faktisk ideen å selge alt under ett da...Calle.. men har 2 stk hanskerom til E34 må bare sjekke litt om hvordan dem er så kommer tilbake med info om det. Ja jeg skjønte det, men det er lov å prøve seg er det ikke det da? Hadde satt pris på om du sjekker opp. Takk takk.
BMW-Marianne Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Calle.. Har kun 2 stk i blått dessverre
Micro_RaCeR Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 diamant svart front fanger til e36? eller vinrødt coupe panster e36??
BMW-Marianne Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 Selges samlet... Det er mye deler her så det kan lønne seg å komme åse hva det dreier seg om... Vi har ikke tid til å finne enkeltdeler dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå