Gå til innhold

restlager E34 E36 og noe nyere deler Selges samlet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi kun skal drive med gammel bmw må vi frigjøre plass til innkjøpte deler.. Selger derfor alt vi har til e34 e36 osv... Vi har priset dette til 5000,- og her er det mye deler.Dører,luker,baklokk, interiør,lamper,X3 front og bakfanger,osv. Kan ta varehenger, snøfreser eller noe annet vi har brukt for.. E28 skjermer,frontplate osv.. I delbetalig.. Ring meg for mer info på 45456131... Dette må hentes i Hobøl.. Selges samlet

Skrevet

Nå var faktisk ideen å selge alt under ett da...Calle.. men har 2 stk hanskerom til E34 må bare sjekke litt om hvordan dem er så kommer tilbake med info om det. Astri.. Den svarte luka jeg har er ikke veldig fin.. det er blitt noen lagringsbulker men tror den er grei for rust.. sjekker det da jeg kommer på lageret... Bmwfrik..Svart skinn har jeg ikke men det er en i Drammen som har en M5 med svart skinn.. husker ikke brukernavn men han heter Lars.. Har nr til en kamerat av han som jeg kan sende på PM

Skrevet
Nå var faktisk ideen å selge alt under ett da...Calle.. men har 2 stk hanskerom til E34 må bare sjekke litt om hvordan dem er så kommer tilbake med info om det.

Ja jeg skjønte det, men det er lov å prøve seg er det ikke det da? :)

Hadde satt pris på om du sjekker opp. Takk takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...