KKise Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Hvordan gjør jeg det på enklest mulig måte ? Trenger jeg løfte på motoren ? (M50) Regner meg jeg må ha av innsugsslangene og alt småtteriet for å komme til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Trenger ikke løfte motor eller plukke av no særlig. Gjør det fra undersiden. Tar vel ikke mer enn maks 2 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Men hvordan gjøres dette, bare å brekke og bende for å få dyttet den gamle av og så tre på den nye? Er det så enkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Trenger ikke bende og bryte skru løs bolter og servoslangene ta av styrestaget så går det av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå