Tomsti Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 hei. Når jeg trår gassen i bånn på lavt turtall begynner potta og smelle. er egentlig litt irriterende, nesten som om bilen stopper opp litt. hva er dette? fått høre at bilen får for mye bensin, og det oppstår ettertenning. og dette ordnes ved å bytte bensinpumpe?
birken85 Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 tror ikke problemet vil løse seg ved og bytte pumpe... feilen kan vel vere tenningsfeil siden den stopper opp litt... vert slik lenge?? litt mer detaljer rundt feilen takk
Tomsti Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 vært slik sida jeg fikk den, så aner ikke hvor lenge. er liksom ikke så mye mer å si føler jeg, lavt turtall, lav pedal= smelling i potta. veit liksom ikke hva mer jeg kan si om det..
Tomsti Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 tar og bumper den her, ettersom jeg gjerne skulle hatt svar på det.
Breitling Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Har du vært på verksted å tatt diagnose??
Tomsti Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 nei, tenkte å spørre her først, før jeg gjør noe mer
Breitling Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Jeg tipper en coil eller røret mellom coil og plugg. Kan også være hjernen som får feile/defekte signaler fra en eller annen sensor som får tenningstidspunktet til å bli galt. Tar tid å feilsøke på dette. Ta heller turen til et verksted å få lest av feilmld, så sparer du både tid og penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå