jaffa Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Hei Jeg lurer på en ting er det forskjell på S50USB30 og S50B30, for jeg fant et luft intak på ebay, som utgjør 60HK, men kun til europeisk motor, så hvis man kjøper en S50B30 vil det fungere da? eller må man ha en S50B32? Noen som kunskap om hva forskjellen på den amerkinaske og den europeiske 3.0L er?
jaffa Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 HeiJeg lurer på en ting er det forskjell på S50USB30 og S50B30, for jeg fant et luft intak på ebay, som utgjør 60HK, men kun til europeisk motor, så hvis man kjøper en S50B30 vil det fungere da? eller må man ha en S50B32? Noen som kunskap om hva forskjellen på den amerkinaske og den europeiske 3.0L er? Glemte å skrive at det utgjør 60HK med chip
compact Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 tror amerikanske m3 motorene (e36) har kun 240 hk
Robbi3 Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 De amerikanske er strupet ned.. Derfor får de mye mer "gain"..
320it Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 De amerikanske er strupet ned.. Derfor får de mye mer "gain".. den amerikanske er vell ikke strupet ned. heller tvert om. er jo bygd på m50, om jeg ikke tar feil.
LianLi Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 US motorene er en nesten en helt annen motor. Mer til felles med 325 motoren enn S50EURO. Så delene vil nok ikke passe om hverandre nei. 60hk ekstra med en chip på S50B30? Ye Riiiiight!
Azeton Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Har ikke 6stk gasspjeld som euro har, annen topp
Robbi3 Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 De amerikanske er strupet ned.. Derfor får de mye mer "gain".. den amerikanske er vell ikke strupet ned. heller tvert om. er jo bygd på m50, om jeg ikke tar feil. Søren, sant det. Kom på det nu.. Og det stemmer, de har ikke inviduelle gasspjeld. Osv osv, stemmer folkens
oddis Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Det er i prinsipp en lat (I M3 sammenheng..) 3 liters M50 orginalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå