Gå til innhold

Orginal Kasettspiller -> BMW buisness CD-Spiller E39


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en cdspiller til E39'en min. Denne er brukt og har vert i en 98-modell 540. Jeg har fått koblet til CDspilleren, men vet ikke hvordan jeg skal koble Radioenheten til Cdspilleren.

Går ut ifra at det skal være en kabel fra kontrollenheten og til cdspilleren. For i Cdspilleren er de samme koblingene som var inn i Radio'en jeg hadde i bilen fra før. Legger ved noen bilder over den ene ledninge jeg kjøpte, som jeg trodde jeg skulle klare å fikse til. Samt noen bilder av koblingene her og der...

Noen som vet noe? Viss dere vet hvilken kabel jeg evt trenger så bare kom med det!

q7fqrzyuefurtaay47a6.jpg

ih3iq3pbejojppvi1cum.jpg

uc26irxhmv006af8abgo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei, de to ledningene som er for seg sjøl, skal inn bak i sikringsboksen, lilla på nr 88 og den andre på nr 50 ( ta ut sikringsboks og se bak på den, er nr med liten skrift. de 3 andre skal inn i en boks under sikringsboksen, de skal puttes inn i ledig skinne ved siden av samme farge som er på hver ledning. tror boksen er hvit, og det staår mange ledninger der ifra før, men se etter tilsvarende farger, og sett de ved siden av ( er som regel endel ledige stikk, til samme farge. Så cd skal IKKE kobles sammen med radio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faens drit.. Får ikke de sikringsledningene inn i boksen. Nett som det ikke er plass å få de inn! Og jeg er redd for å ta for mye i! Er det en hemmelighet med å presse de inn?

Og dessuten, jeg finner ikke den andre boksen... Noen som vet hvor den andre boksen er, som angivelig skulle være hvit!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...