Svanes Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Hei. Jeg har en BMW 525 24V som jeg nettopp har fått flushet girkassen "automatkassen" på. Den går i nødmodus og låser seg da i 3 gir som den ligger i hele tiden da. Jeg håpte at dette skulle forsvinne etter flushing, men det gjorde det ikke. Vet noen der ute hvordan jeg kan få slette denne feilmeldingen, evnt hva jeg må gjøre for å få orden på dette?
fredriko Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Du har sikkert det annerkjente "plastkuleproblemet" i kassa di, er noen automatkasser som har noen plastkuler inni ventilhuset som begynner og skrante etter x-antal km, da kan dette oppstå, men husker ikke hvilke kasser dette gjelder. Står sikkert innpå autopower.se http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=70
hillmar Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 "Plastkuleproblemet" er på kassa til v8'erne, så det er ikke det... Har dessverre ikke no forslag...
Svanes Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 Må nok ty til diagnoe utstyr på denne da ja. Så ordner nok forhåpentligvis det seg
hillmar Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Det er absolutt riktig ende å begynne i ja! ABSlampa de har vel tilfeldigvis ikke lyst i det siste? Kan være det systemet som fucker opp. Får håpe det er det eller en annen "enkel" følerfeil. Lykke til iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå