Branda1 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Hei ! Se på prosjektet! Vurderes solgt pga leilighet og alt! Vett ikke helt pris enda!? folk kan jo komme med noe forslag ! om de er intrisert eller ikke så kan jo folk komme med innspill! Her er noen bilder! men se på prosjekte Send en sms om det er noe eller pm meg 95463726 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 bump? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Skal du selge noe nå om dag, er det lurt med en minste pris, eller får du en pris, så selger du, feks. Med gi bud, så får man masse useriøse bud osv ( som det virkelig er nok av her om dagen ) Lykke til med salget. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=127144&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Prisen er 50+ pga alt arbeide! jeg kan heller sette den vekk enn å få 20-30 for den! siden jeg vett hvor bra grunn arbeid det er på den! og hvor mange timer det er lagt i den! så kan jeg heller bare beholde den vist folk syns det er idiotisk! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg