Infinity Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Har nettopp fått meg en 90 mod 520 TIC: M535 dyser, garret t25 turbo, 525 ecu, dreide stempler med nitrerte råder 7,5:1 i komp. Nye stempelringer cometic 1,75 3lags topp pakning. Nye råde/bære lager nye ventiler i topp nye ventil tettninger portet topp, nitrert kamaksel. El vifte, 525 radiator, 3" eksos. Nitrert veiv. Justerbar dump. Så lurer jeg på, er det ikke bedre å bruke 535 lmm enn enn den fra 525.? Gml eier sier han har koblet fra kaldstarten pga de store dysene.. Når bilen er kald går den jævlig dårlig, fusker veldig. Noen andre med lignende bygg som har no formening om dette med kaldstarten? Brukes? Lurer også på hvor lenge(hk) den lille turboen holder? Lurer på å bytte til en større da den slepper gjennom litt olje. Så har jeg lyst å bestille en spesialchip for å få den til å gå 100% riktig i forhold til oppsettet. Dersom jeg bestiller en chip til det oppsettet jeg har nå, vil det evt bli feil når/om jeg setter på en større turbo? Jeg kan vel fint lade 1 bar med spesialchip til dette? A dekk får tak i slike? En ting til, på motoren min sitter lmm mellom filteret og turboen, er det bedre å ha den på innsugs sida, etter IC'en? Takker for svar ang. dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå