Eivinos Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Trenger en luftmassemåler som er i fin stand til e36 325i. Noen som har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Har en fra en M50B20, vet ikke om den er lik men gi meg delenr på den du har så kan eg sammenligne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Har en LMM fra m50b25 ifra en e34. passer denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 står vel et nummer her;) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 15〈=sv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Ser ut som om de har samme reservedelsnummer. Har et bilde av nummeret på den også, kan legge det ut her i kveld eller i morgen. Bare å si ifra hvis du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Ja legg ut et bilde.. men er den i fin stand? kan det hende den går i stykker fort? og hvor ofte pleier disse og ta kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Har en LMM fra m50b25 ifra en e34.passer denne? spørs om det er vanos/ non vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Litt usikker på standen på den. Fulgte med en motor jeg har kjøpt som hadde gått ca 300k. Men motor ser bra ut, så tror den er behandla godt Har ikke så mye peiling på disse LMMene.. Legger ut bilde i morgen. Er ifra en non-vanos motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Her er det bildet jeg har av den LMM`en. Beklager dårlig bilde, tatt med mobil, men ser ihvertfall greit det nummeret som står på den. Du får si ifra hvis du fortsatt er interessert! Hvis ikke så blir den liggende her sammen med resten av det jeg skal selge til denne motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Her er det bildet jeg har av den LMM`en. Beklager dårlig bilde, tatt med mobil, men ser ihvertfall greit det nummeret som står på den. Du får si ifra hvis du fortsatt er interessert! Hvis ikke så blir den liggende her sammen med resten av det jeg skal selge til denne motoren... du må ha en m50b25 lmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Dette er LMM fra en m50b25! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 men du kan vel ikke ta bilde av hele måleren? sånn at jeg kan være sikker på at ledningen passer på også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Jeg skal fikse det til helga. Får ikke kommet meg dit motoren står før det.. Legger ut på lørdag jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tool-nes Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå