fast Dog Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Synes rattet er litt tung på bilen! strammet opp dødgangen her for en liten stund siden!( umbrako skruen inni mutteren). Dette gjorde at den ble litt tyngre men rattet var ganske tung fra før av så da lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre for å få den lettere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekketom Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Da burde du nok løsne den litt igjen. eller prøve og smøre opp. servo snekke du har? sjekk at pumpa er i orden osv. hjelpe snekka kan også være slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 ja...men som sagt så var den tung før jeg begynte å skru! har servo ja! Hvor skal jeg smøre opp??? har ikke full peiling på åssen styringen er bygd opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekketom Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 er det e34? Selvopprettinga når du kjører. (at rattet går i (null) stilling) etter sving. går det greit? Kan også være fjærbens lager som går veldig trengt. sitter på toppen av fjerbeinet. festa i tre skuer i tårnet. hjul vinkler osv. burde nesten bare jekke den opp og prøve deg frem på hvor tregheten er. om du har veldig breie dekk kan dette også virke inn. og ikke minst. har du nok servo olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 den selvoppretter, men ikke helt til nullpunktet! Nesten. Kjører på helt standard dekk. og servoolje er bare halvfull. men servooljen skal jo ikke ha noe å si for tyngden har jeg hørt. Hvor mente du at jeg burde smøre opp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Gjelder forresten E34! Noen tips hva jeg kan prøve ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Retter den ikke opp helt, så har du strammet til justeringsskruen på snekka for mye, da må du løsne den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hattis Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Eg har nettop skiftet snekka, opplevde vel at den ble lettere på roret etter servo olje skift. Justeringa på denne skruen er også viktig å få akkurat ! litt for stram så blir den tung rundt null. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå