muskla Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 jeg har et problem med at bilen ikke starter og mistenker tomgangsmotoren som sitter på innsuget/slangen.. det er en rotor inne i motoren, skal den snurre rundt når man skrur på tenninga eller bare åpne spjeld?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 den skal ligge stabilt å åpne/stenge "spjeldet" inni for å slippe inn mer/mindre luft. den skal gli ganske lett ca 90 grader. om den ikke gjør det, kan du vaske den med bremserens eller liknende. starter bilen om du gir den litt gass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 jeg plukket den ut og testa den, og den virker bare av og til.. dvs den bare står og durer av og til uten at noe skjer. bilen starter av og til og går en liten stund til den stopper uavhengig om jeg gir gass.. det virker for meg som at dette er tomgangsmotoren, enig noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Hmm, eg har da kjørt uten tomgangs regulator på E30 om det er den du snakker om da... Vist den dauer sjølv om du gir gass burde det vel vere nokke anna? Får den bensin? Funker LMM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 har du tatt en dignose på den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 det er en m60, altså v8.. har ikke tatt diagnose nei, men er temmelig sikker på at det er tomgangsmotoren siden den bare står og durer uten at noe skjer når man kobler på strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 sjekk bensintrykketditt, det var deff bensinpumpe på min 540 og den oppførte seg helt likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 fant ut at det var bensintilførselen ja.. har nylig innstallert fuel cell, og det viste seg at det ikke blir nok bensintrykk når bensin nivået synker.. takk folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå