fast Dog Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Skjer bare når jeg går fra 5gir ned til 3 gir. Girstangen er helt løs og jeg må sikte og vite nøyaktig hvor jeg skal treffe for å få den inn! Eller så kan den ligge å vandre mellom 1og 5 gir. Veldig merkelig. Dette skjer bare av og til! Hva er grunnen til dette og hvordan fikser jeg det? Gjelder E39 525TDS med manuell gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 stangen er helt løs og jeg må sikte og vite nøyaktig hvor jeg skal treffe for å få den inn! høhøhø Det kan hende at 3'giret, eller tannhjulet, er slitt i stykker, kanskje etter noen stygge bomgiringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Dårlig me bomgiring fra meg og eierene før meg var godt voksne så tror ikke det som er årsaken! Er ikke noe racebil dette Noen flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå