Gå til innhold

rasle lyd fra eksos m52b28


arnet
 Share

Anbefalte innlegg

Det kommer en rasle lyd fra eksosen under førersetet ved i gangsetting, helst i 2 gir ved lavt bunndrag. Går raskt vekk. Har sjekket eksosfester, Har ristet i eksosanlegget og det kommer ingen ulyder. Har skrudd ut diverse varmeskjold og tatt vekk grus og små steiner som eventuelt måtte rasle vad lave turtall, ble litt bedre i en liten periode dvs 1 time. Har klippet av et varmeskjold som ligger rundt det eine eksosrøret. (to rør som kommer fra motoren) Det kunne jeg spart meg for for det var heller ikke det hehe, det har ikke tatt fyr ennå, men tipper de ikke liker det på eu godkjenning. Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

har samme probleme med min m52 (523) kommer fra 2 gir og opp. lyden kommer på 1500 omdreininger . har gått over alle bolter muttere, har skiftet katalysator kapt vekk mellom potta og prøvd men ingen forskjell har prøvd uten katalysator og mellompotte og bare bakpotta ingen forskjell bare masse bråk begynne og bli gasnke lei av den lyden. det jeg kjører med nå er 2 mellompotter/lyddempere og bakpotte. er ingen lekkasjer i eksosen. lyden dempes endel etter 2 timers kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...