lloydsb Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 justerbart understell(coilover) øk! helst justerbart foran og bak. må ha tuv papirer da dette skal godkjennes.. har du ta kontakt! ønsker også å kjøpe scorpion potte til min e36 320 coupe har du liggende fra 318,318is eller 320 ta kontakt.. evt fra e30 som kan tilpasses. Har du noen til salgs ta kontakt via PM, ikke fyll tråden. ps: kun intr i scorpion eksos.
lloydsb Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 BUMP... trenger nytt understell grunnet lekk på dempere. ØK Trenger scorpion(god lyd) til bilen min
sondred Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 har simons effekt anlgg/potte. egentlig dtm, men lei av d, så er kappet av å sveiset på to rør rett ut isteden. pm om det kan være noe;)
iNthe Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 har supersprint bakpotte på lageret, stod på 328en men er greit å bygge om til din. skikkelig gromlyd, og i syrefast to utblås
Dirty Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 har supersprint bakpotte på lageret, stod på 328en men er greit å bygge om til din. skikkelig gromlyd, og i syrefast to utblås ja lykketil skal han bare ha det ene røret hengene der ?
lloydsb Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 har supersprint bakpotte på lageret, stod på 328en men er greit å bygge om til din. skikkelig gromlyd, og i syrefast to utblås ja lykketil skal han bare ha det ene røret hengene der ? hehe, gidder ikke til å kutte og lage til så det blir ettrør.. Er jo bare en 320 øystein.. Men nok vas.. Bump! ta kontakt via PM hvis du har eksos(scorpion) eller coilover til e36
SiohZ Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 har k-sport coilovers ... stått på m3 e36. men ikke tuv godkjent har også scorpion bakpotte, men med et lite hull i.. kan enkelt repareres
lloydsb Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 du kan jo faktisk kjøpe noe nytt og ? jaja, hadde vært fint det, men har kjøpt leilighet så må holde meg litt på marka. bump .. har du ikke så skriv på PM.. må prøve og holde litt orden på topicen, BUMP
iNthe Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 har ett koni høyde/hardhetsjusterbart senkesett jeg sikkert kan selge. spørs hva du vil gi. kom nedom verkstedet en dag å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå