Gå til innhold

omtrekking?

Phux0r
 Share

Anbefalte innlegg

Kanskje få med litt mer detaljer.

Med/uten luke?

Skal du legge nytt materiale på det eksisterende taktrekket ditt eller kaste ut det du har og sette inn nytt?

Jeg har tatt ut trekket i en compact uten luke og da skrudde jeg ut solskjermer, håndtak, etc., fjernet a- b- og c-stolpedekslene og dro det rett ut.

Så vil jo ikke tro annet enn at montering er like enkelt ;)

Skal du legge på nytt stoff/skinn/whatever på det du har så er jeg for grønn til å uttale meg :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :lol:

joda, skreiv vell litt sånn i farten her, hehe...

javascript:emoticon(':lol:')325i, e36 m/takluke.. føler den takluka kompliserer det hele(?), hehe.

lim har jeg så det er greit.

har bare tenk (foreløpig) å prøve med på å tekstil lakke tak trekket å så legge det opp igjen. :)

har høst ferie nå, så må ha noe å styre med, å det er vell inni bilen som er kvinnfolkas plass å styre? haha :lol:

men nå har jeg ikke studert dette her så mye i bilen heller, må jo bare innrømme det, men noen som vet hvordan de der t-stolpe dekslene er festet? lurte på om det vare var clips og sklihakk, hvis ikke blir jo alt et sant baluba. hehe :D

tusen takk for svarene btw ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-stolpe? Hmmm, har jeg ikke hørt om :P

Men a-b-c stolpedekslene sitter med noen ekle klips som er vanskelige å løsne uten å knekke dem uansett hvor forsiktiv man er.

Ang. luka så mener jeg du kan pelle av trekket rundt uavhengig av trekket på luka, og siden den er ganske plan burde det vel kanskje gå ann å lime på det stoffet du skal ha på uten på plukke ut hele taklukekasetten (dette er bare spekulasjoner og teorier fra min side, men er jo verdt å sjekke i hvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sant så sant :)

nei du vett, vi har alle forskjellige navn på ting å tang;) hihi.

men får prøve meg fram.

har lakka felger for første gang i mitt liv i dag, å fikk det supert til, så da bør jeg klare å slenge opp et nytt tak trekk også;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...