cheron Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Handlet oss en bil som mest blir brukt som konebil. Det vi har diskutert og funet ut at vi ønsker er; sote vinduene nye baklykter nye frontlykter litt stereo MINDRE hjul! Nytter ikke å cruiser på 19 toms felger... Litt fakta om bilen; 97 modell Importert i 1999 som flyttegods fra Belgia M-understell foran ( det bak følger med og skal få det montert) Er ikke så godt inne i alle disse lister osv, men mener det var en kar som sa denne hadde M-optick? Noen flere som kan bekrefte dette? Noen bilder; Skal bytte ut bildene med noen bedre etterhvert. En liten teaser bare Fordelen med å ha tysk samboer og svigers er som dere kan trekke slutning av; stor deletilgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Det var en bil av min smak. Fruen har dønn lik selv . Tror til og med det er samme farge. Bostongrønn? Pass godt på den. Enda finere blir den med Alpina 18. Måtte ha meg dette selv. Lykke til videre med bilen Mvh Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Se her ja, flere touringer! Denne har ihvertfall M-front, bakfangeren kan jeg ikke si noe på. Den mangler også M-lister på sidene. Men veldig pen bil ser det ut som Hva har den av utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Ikke så mye utstyr utenom det som er standard; todelt klima, elektriske vinduer foran som er vel standard, antispinn er det jeg oppdaga av utstyr Skal sende kjerra på bilpleien på jobben så den får litt lakkbeskyttelse før vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 E36 Touring er dritpene biler (se Dr S sin 328) og denne fargen er ganske digg. Mindre felger og moderat senk, så blir det gull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Se her ja, nytralla kommet hjem på tunet ser jeg Gratulerer da, og håper du blir fornøyd. Høres ut som du har planene klar hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Har googla litt for å prøve å finne ut hvor "lav" en original M3 E36 er. Noen som kunne hjelpe meg med dette spørsmålet kjapt og greit? Har M understell montert foran og det bak ligger bak i Transporteren. Må justere spissingen da hjula spriker noe! Håper det lar seg å justere litt... Tenkte å få montert på understellet bak før jeg sender den på 4 hjulskontroll. Men spørsmålet mitt likevel som før; Hvor mye er en original M3 E36 senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Mørkt bilde, men tok ett av bakfangeren da jeg kom fra jobb. M-bakfanger og? I såfall, ser det ut som jeg kun mangler sidelister da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Det er nok en M-bakfanger ja Da mangler du bare sidelister såvidt jeg kan se. Skal forøvrig bytte dempere og fjærer på touringen min snart, lurer på om jeg skal kjøpe originalt M-understell da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Nå er jeg en SMULE oppgitt.... Skulle ut i garasjen for å skru av dissa flytebryggene vi har som hjul for å selge de i morgen... Så oppdager jeg, joda... låsbolt... Og hvor er låsen? Selger har tydeligvis glemt å sende den med meg.. Passe oppgitt, eller skal vi si forbanna nå.... Selger svarer ikke og jeg skulle levere de i morra kveld for å bli kvitt de! Får man fiksa sånt på dekkverksteder? Aldri vært borti detta før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg husker det var slike bolter på caben min. Fikk de borret ut på dekkverksted. Kan jo godt hende de har en nøkkel også hvis du er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Hmm... Da får jeg stikke på nøkkeljakt på mandag og tirsdag... Håper ikke salget av hjul gikk i dass nå.. Da blir jeg gretten altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Er det sånne bolter med innvendig "spor"... I såfall stikk ut på bavaria og kjøp 4 litt (LITT) for store nøkler, bank dem inn med hammer og bruk muttertrekker så skal du nok få boltene ut. Måtte gjøre det på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Takk for tipset.. Håper jeg får tak i forrige eier i løpet av dagen, vet også hvor han bor og hvor verkstedet hans er, så i verste fall får jeg bare reise ned og se etter han. Håper å slippe å ødelegge og bruke mye energi på en så enkel jobb som å bruke nøkler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Da har det ordna seg med låsbolt nøkkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå