lundeboy Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 lufter nå min bil for salg. det er en god bil med minimalt med rust da dette blir tatt nå. bilen er nylig eu godkjent (28.05.2009 da med ingen feil. svart intriør som jeg setter inn nå etter rustsveising. toppen er gåen så derfor uten motor men har dele bil som kan føle med for dem som vill det. selgs hb el bytte i annen bmw:D bilder kan sendes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarlydUde Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 hvor er sand, sagstua ? km på bilen. sende bilder på pm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 hvor holder du til og hva ska du ha for bilen?? er dt ikke motor i den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lundeboy Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 hedmark(nord-odal) km193256 mener jeg. er motor med gåen topppakning, bare og bytte og kjøre. men må hentes da på henger.det er en bil med minimalt rust og nylig eugodkjent. åpen for bud kan nås på 45464702 vis det er noe dere lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lundeboy Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 motor står ikke i nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg