Clueless Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Hei hå allesammen! Jeg har nylig gått i anskaffelse av en 320dat 02. mod, og fikk kort tid etter ulyd i bremsene på høyre side ved svinging til høyre(høres ut som bremseklossene ligger ann på skiven). I tillegg til dette hugger bremsene(rykker godt i rattet) når jeg "napper" i bremsepedalen. Etter dette tok jeg tak i felgen på venstre side frem, og fant ut at hjulet "vandrer" litt. Jeg har så langt ingen erfaring med BMW, så jeg håpte noen her inne kanskje kunne svare meg på hva dette kunne være? Eneste jeg har sett er at demperen på høyresiden er lekk, men ikke gåen.
Rayb Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Denne "nappingen" i bremsene er som oftest en ødelagt bakre bærearms foring. Men i ditt tilfelle kan det være en kombinasjon med demper og denne foringen! youtubeklipp som viser en ødelagt bakre bærearms foring:
Clueless Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Denne "nappingen" i bremsene er som oftest en ødelagt bakre bærearms foring.Men i ditt tilfelle kan det være en kombinasjon med demper og denne foringen! youtubeklipp som viser en ødelagt bakre bærearms foring: Tusen takk skal du ha, linken du sendte viste akkurat til problemet jeg prøvde å få frem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå