SpiderPig Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Selger Contour felgene mine fordi jeg ikke trenger dem lenger. Er dekk på 4 av den (1 punktert) å 2 uten dekk. Klarlakken har desverre flassa en del på dem. Bud over 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 To spørsmål: Minstepris? Er alle uoriginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 minstepris er 3500, alle er uorginale ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Innpress ?? Alle like breie? 7,5 eller 8" ? Dekk dim, type og mye mønster igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Innpress ?? Alle like breie? 7,5 eller 8" ? Dekk dim, type og mye mønster igjen?? 2x8" og 4x 7.5" mener jeg.. de 2 med 8" er det litt mønster igjen på.. men burde ha nye dekk på dem også.. holder kansje en halv sessong til.. vet ikke innpress. passer på alle e36 iaffal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Kan du sjekke innpresset?? Skal ha de på en 525ix eventuelt og den er ganske kresen på innpresset;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Kan du sjekke innpresset?? Skal ha de på en 525ix eventuelt og den er ganske kresen på innpresset;) kan sjekke opp jeg men alle dekkene må skiftes ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Alle må skiftes ja.. Sjekk innpresset du, så får vi se om vi ikke blir enige om en pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 ingen av de er skeive eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 ingen av de er skeive eller noe? de 4 jeg har brukt er værtfall ikke sjeive regner med alle er rette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Innpress???????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 fått bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 fått bud? nix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Ståle Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Sjekk innpresset du, så skal du nok få et bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå