espulus Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Hei.. Var ute å etterfylte litt olje på bilen for ca. 2 timer siden, og klappet igjen panseret, og kjørte videre.. Jeg kjørte vel kanskje 2-3 mil uten å merke noe.. Det var først i sted, da jeg dro på butikken jeg så at panseret ikke var helt lukket på den ene siden. Jeg åpnet det, og så med en gang at lokket ikke var skrudd på etter oljepåfyllingen. Jeg begynte å merke at bilen gikk ujevnt, og at den nesten sluknet... flere ganger! Kan dette ha skadet motoren på en eller annen måte!? Trenger RASKE svar, nå! :S
H.Fjeld Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Så lenge du ikke har fått sand, singel, vann eller andre ting inn i motoren skal det bare være å sette på lokket igjen, og alt skal bli som før. God tur
espulus Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Tror ikke jeg har fått noe av det inn i motoren nei. Har kjørt bare på asfalt.. Våt asfalt vel og merke, men bilen begynner å bli bedre igjen nå.. Går rent og fint igjen! Flere som har meninger om dette? Takk for svar forresten, H.Fjeld:)
GiljeN Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 skru på lokket og mål oljen..mye olje søl på panseret ? kjør videre.skader ikke me BARE luft
espulus Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Målte oljen i sted, akkurat på minimum.. Ingen oljesøl på panser, så vet ikke hvor oljen har tatt veien da jeg målte mer olje tidligere i dag:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå