Kimen Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Hei. Lurer på om noen kjenner til dette.. Jeg skulle en forleden dag starte BMW'n. Men i det jeg vrir om tenningsnøkkelen kommer det bare ett "klikk". Startmotoren slår ikke inn i det heletatt. Batteriet er nytt så nok strøm er ikke problemet... Min 325 IX touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Selv om batteriet er nytt kan du jo ha et tilfelle av snikstrøm som tapper batteriet. Ta å få målt batteriet ditt du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimen Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Det tenkte jeg og.. Så jeg prøvde med startkabler. Funket ikke det heller. og dessuten lyser alle lys som normalt. Så nok det er nok ikke problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimen Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 er motoren jordet? kansje innslaget til starteren er hengt seg? når du vrir nøkkelen, hvordan er det med lys osv? blir det svakere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Skjedde med meg en gang.. stå i vaskehallen og når eg var ferdig og skulle starte opp skjedde det fint lite. men då var det bare jordingskabelen på startern som var laus/dårleg kontakt. så du kan jo se etter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimen Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Får skjekke ut hvordan jordingen er imårra.. men takk for svarene så langt! sier fra om det var problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Prøvd å slå lett på startmotoren med en hammer? Har funket på noen jeg har hatt Tror det er innslaget som henger elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 ja, det kan være så enkelt som det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimen Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hei igjen. Problemet med starteren var at startmotoren hadde "låst/kilt seg" Innslaget slo inn, derfor fikk jeg ett "klikk". Prøvde derfor å dra til med en hammer i håp om at den skulle løstne. Det funket ikke, så jeg dro på huggeriet og kjøpte en brukt. Og etter mange banneord, bøyde fingre og ødelagt verktøy fikk jeg skiftet starteren, uten å demontere noe annet. Var trangt og vanskelig å komme til for å si det sånn.. Så da vet dere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå