Gå til innhold

Hvordan installere BMW ETK??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic. Sliter som fy med å få installert ETK.

Fått tak i 0309-versjonen som .iso fil, og mounter denne på vanlig måte.

Har googlet og bing´et dette men finner ingen fornuftige svar.

Det svaret som går igjen er noe med at det første som skal installeres er SYSADM, for så å installere ETK via denne men finner ikke dette på den aktuelle DVD-R. Tror dem prater om en eldre verson av ETK da det er snakk om flere forskjellige CD-plater. Noen tips,tricks til meg??

Skrevet

Nei, som det står ovenfor, så finner jeg ikke noe som heter sysadm på den aktuelle plata, og kan heller ikke finne noe med google etc....så er litt lost kan man si

Skrevet

OK.. da så. Har du skjekket denne mappen; Win95\BMW\TIS --> setup.exe - denne installerer sysadm.

Det kan tenkes du må ha TIS (Technical Information System) dvd imaget ... ETK er jo delekatalogen.

--- bytt ut TIS med ETK... da skal du finn sysadm på ETK cd 1...

Skrevet

Installert både TIS og ETK jeg, begge hadde SYSADMIN... de ble installert sammen med de andre programmene... Funket også veldig bra å legge inn priser i ETK.

La både TIS,ETK 1 og 2 inn som virituelle disker i magicdisk og installerte derfra, fungerte kjempebra!

Gikk inn på WIN95 :arrow: BMW :arrow: TIS :arrow: SETUP (eller ENGL så setup) Da ble begge programmene installert..

Har du lagt de over på cd er det sikkert bare å gå inn på setup, hvis det er det der. ellers så går du bare inn på mappene som vist over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...