Breitling Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Som topic. Sliter som fy med å få installert ETK. Fått tak i 0309-versjonen som .iso fil, og mounter denne på vanlig måte. Har googlet og bing´et dette men finner ingen fornuftige svar. Det svaret som går igjen er noe med at det første som skal installeres er SYSADM, for så å installere ETK via denne men finner ikke dette på den aktuelle DVD-R. Tror dem prater om en eldre verson av ETK da det er snakk om flere forskjellige CD-plater. Noen tips,tricks til meg??
Aracna Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Forstår ikke helt; finner du ikke SYSADM installasjonsfilene eller er det installasjon av ETK via Sysadm du sliter med...
Breitling Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Nei, som det står ovenfor, så finner jeg ikke noe som heter sysadm på den aktuelle plata, og kan heller ikke finne noe med google etc....så er litt lost kan man si
Aracna Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 OK.. da så. Har du skjekket denne mappen; Win95\BMW\TIS --> setup.exe - denne installerer sysadm. Det kan tenkes du må ha TIS (Technical Information System) dvd imaget ... ETK er jo delekatalogen. --- bytt ut TIS med ETK... da skal du finn sysadm på ETK cd 1...
Breitling Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Hmm, har ikke noe slik mappe jeg....må skjekke om jeg får tak i TIS´n (tissen ) da
mudbug Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Du bruker vanlig setup.exe fra e:\setup.exe. Se informasjon under.
mudbug Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Hvis du vil ha pris (EURO) på ETK fra 092009. Her er linken. http://www.megaupload.com/?d=4YH4MCZC
rollertoy Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Installert både TIS og ETK jeg, begge hadde SYSADMIN... de ble installert sammen med de andre programmene... Funket også veldig bra å legge inn priser i ETK. La både TIS,ETK 1 og 2 inn som virituelle disker i magicdisk og installerte derfra, fungerte kjempebra! Gikk inn på WIN95 BMW TIS SETUP (eller ENGL så setup) Da ble begge programmene installert.. Har du lagt de over på cd er det sikkert bare å gå inn på setup, hvis det er det der. ellers så går du bare inn på mappene som vist over.
Ørjan_S Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Sysadm var på eldre versjoner av ETK, nye versjoner er "stand-alone" - se mudbug's innlegg.
rollertoy Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Da har jeg en eldre versjon men den funker bra den også.. Kan man svitsje mellom ETK og TIS i nyere versjon også? Samt få med seg info`n om bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå