Dan327t Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Sitter her å lurer på hva som er den beste løsninga på tur og retur olje i m20 turbo, så lurer på om det er noen som lurer rundt med noen bilder?=) Takk for svar!
Dan327t Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 hadde vært fint det=) gjerne bilder av åssen koblinger du har brukt og sånt og;)
Dan327t Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 hehe, tar'n igjen i morra da!
conan Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Ligger det ikke mange tråder her på dette temaet fra før tro?Søk litt så tror jeg nok du finner mange forskjellige løsninger på dette.Letteste er vel olje til turbo tar du fra oljetrykks bryteren, og returen til sumpa.Rett fall m min 16-18mm hullåpning.
Dan327t Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Ligger det ikke mange tråder her på dette temaet fra før tro?Søk litt så tror jeg nok du finner mange forskjellige løsninger på dette.Letteste er vel olje til turbo tar du fra oljetrykks bryteren, og returen til sumpa.Rett fall m min 16-18mm hullåpning. veit detta;) bare tenkte noen bilder om hvordan folk har løst det på forskjellige måter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå