Ole Bolle Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Vil denne passe når jeg har servo pumpe?, men skal ikke bruke den siden jeg ikke har servo tannstang. Kan jeg da bruke denne reima slik den "sløyfer" servoen? eller kan jeg bare ta en slange over inn og ut på servoen med å fylle servoveske i slangen? Blir vel luft da kansje i systemet? proppe går vel ikke ann? Rip-rem www12540 NOK 246,00 / NOK 307,501 Kjøp stk. Til følgende modeller: Alle modeller med M50-motor, som ikke har Servostyring.
urgem3 Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 nei reima blir for lang. men er bare og få i en som er 7 cm kortere. om jeg ikke husker feil. bare så du vet så blir den gummiforinga på rattstaget meget slitt fort når du kobler ut servo. vær obs på det så du ikke mister styringa
Ole Bolle Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Hva foring er det da? har ikke rervo org. Har bare pumpa som sitter på motoren. eller har jeg ingen servo deler. so da skal vel ingen ting bli slitt fortere?
Ole Bolle Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Skrur av pumpa å sett på kortere reim da eller? er ikke det enklere å sløyfe eller proppe servoen da? men servo væska må vel gå i retur? treng vel smorning pumpa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå