robsys29 Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Har nett skifta kam aksling på min bmw 518i, skifta fra slitt orginal kam til step 3 trimm kam. det har ført til at bilen går JÆVLI dårli, den fjuska på tommgang og bremse kraft forsterkaren virke ikkje skikkelig. Noken råd om ka eg kan gjer?
Ceylon Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Du må sikkert på med hardere ventilfjærer... og rein tomgang kan du nesten bare glemme med en steg 3 kam
Kristian H. Foss Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Har du en stor vakuumlekkasje tro?? Vil tro stivere fjører også trengs.
team bmw Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Sjekk slangen til bremsekraft forsterker`n din.Hvis den drar mye falsk luft der vil ikke bilen gå bra og du får ingen effekt til bremsene
Kristian H. Foss Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Sjekk slangen til bremsekraft forsterker`n din.Hvis den drar mye falsk luft der vil ikke bilen gå bra og du får ingen effekt til bremsene Var dette jeg tenkte og..
E28 TURBO Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Sikker på at den er rett på register? Synes det høres ut som muligens en tann feil...?
Torbjørn H Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Da er han vel heldig om det enda snurrer...(?)
team bmw Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 En tann feil får vel ikke bremse kraftforsterker`n til å slutte å virke
Kristian H. Foss Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Sikkert sprekk i slangen ved det rettstykket som skal inn i selve forsterkeren. Pleier å være litt morkent der.
robsys29 Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 trukkje d e noke hol i slangane, allt fungerte før eg skifta kam, eg skifta og reg reim, brukte all merking å låste allt som sku låsast for å gjer d
team bmw Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 For å skifte kam har du vel hatt av toppen og dermed innsuget. Fort gjort at det har blitt sprekk eller at slangen har hoppet av.
Kristian H. Foss Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Alt som demonteres på gammel bil har en viss sjangse for å bli ødelagt, det er min erfaring ihvertfall... Hva ellers skulle påvirke bremsekraften? Har vel ikke rørt mastersylinderen? Ta en runde med startgass rundt vakuumslangen.
Zipp0 Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 For å skifte kam har du vel hatt av toppen og dermed innsuget. Fort gjort at det har blitt sprekk eller at slangen har hoppet av. hvorfor i all verden skal toppen av for å bytte kam?? :s
Bimmerlars Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Spørs på motoren det. Han har vel M40 og det skal da ikke være nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå