Arnefles Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Ønskes kjøpt et strøkent og fullt brukbart 12v. batteri. Det skal brukes i bobla mi. Batteriet må gi bra med strøm og være helt i orden. PM meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 hvorfor ikke kjøpe et nytt på biltema eller noe? vet du er intressert i og kjøpe brukt, men det og kjøpe brukt batteri er det en sjanse for at det virker litt så må du ha nytt igjen. altså det kan fort bli dyrere enn og kjøpe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Helt enig, kjøp på biltema, disse batt er meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 men vil du kjøpe brukt har jeg det til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Skulle gjerne kjøpt nytt, men tenker å bare finne et rimlig ett. Vet at Biltema sine bat er bra, har bra erfaring med de. Men de batteriene synes jeg er blitt for dyre, de var mye billigere før (som alt annet, men likevel). Jeg skal ha det i bobla bare for å starte den engang iblandt, mulig jeg skal selge den også... Derfor gidder jeg ikke legge så mye penger i det. Men "kongstian".., bor vel litt langt unna du? Evt hvordan bat og ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Skulle gjerne kjøpt nytt, men tenker å bare finne et rimlig ett.Vet at Biltema sine bat er bra, har bra erfaring med de. Men de batteriene synes jeg er blitt for dyre, de var mye billigere før (som alt annet, men likevel). Jeg skal ha det i bobla bare for å starte den engang iblandt, mulig jeg skal selge den også... Derfor gidder jeg ikke legge så mye penger i det. Men "kongstian".., bor vel litt langt unna du? Evt hvordan bat og ca pris? husker ikke merke i farta men kan finne ut av det i morgen skal ikke ha mye for det men er jo frakta som koster trur frakta blir 165 for den største smart pakka. og 200 for batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 jeg har ett. biltema batteri. brukt i ett år. 200kr. det er 20 min fra lørenskog og ut til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 jeg har ett. biltema batteri. brukt i ett år. 200kr. det er 20 min fra lørenskog og ut til meg Takk for handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå