espulus Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Har tenkt å få onkel, som er møbelsnekker, til å trekke om mine stoffseter til skinnseter.. Jeg ville høre med dere, om det er noen som har gjort dette her inne? Er det verdt det osv osv osv.. Kom med alt av innspill Har tenkt å bruke elmohud som puster, så det ikke blir klamt om sommeren, og heller ikke kaldt om vinteren. Tenkte også å bruke 3 "lag" med hud, da jeg har fått dette anbefalt! Slik at man får denne pustefunksjonen, pluss bedre komfort osv. Tenkte dessuten å få sydd inn et merke eller noe i nakkestøttene eller i seteryggen på framsetene av noe slag .. Kanskje "323i", "BMW" eller "///M" eller noe.. Det er forresten snakk om sort helskinn. Hva mener dere? Takker for ALLE svar
badsha Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 ville ha trekt om uten noen form for M eller 323 signatur, da tralla blir jalla:) ha en clean overtrekk hvis du er så godt som igang:)
espulus Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Okei, har tenkt masse på det, og tipper mot en clean finish:) Dette blir ikke noe trekk for å si det slik, men seter som ser helt orginale ut med skinn Blir vel jeg poster bilder når det blir ferdig Har du forresten fått resten av pengene dine badsha? Førte over før helga, så skulle vært i orden, spesielt da jeg ikke har hørt noe fra deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå