Clerion Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Gått til innkjøp av vinterbil, dvs, betaler og henter i morra. Info om bilen: Bmw E36 320i M52 1996 mod Sedan 178 000 på teller`n og godt vedlikeholdt Blå (kommer tilbake til fargen) Mtech front og difusor, samt m3-speil og vinge Chrome angeleyes Bilen er i dag pen, ble nylakkert i fjor sommer pga dårlige vaske og poleringsrutiner fra forrige eier. Det som allerede er bestillt er: Angeleyes sort innmat, orginal-look Hvite sideblink Klare tåkelykter Simons sport-eksos Konfiltersats Ny list bak Rattemblem Bærekuler foran Taksenker og foringer til stabstag foran under følger bilen. Håper å ha pakka fra GS her torsdag når denne ble sendt i dag. Bilder av bilen kommer i kveld og i morgen når den blir hentet Pakka fra GS ble sendt i dag så håper å ha den torsdag
Clerion Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Da er bilen betalt og henta =D tenkte jeg skulle ta en shoot i dagtidlig før jobb. Menneeeeeh, til stor glede OG skuffelse, snøen er her ;( Sååå da blir det å ligge bredt til jobb med "ny" bil, her er derimot bilder av nytralla ;D Enjoy
Clerion Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Det tror jeg =D Antispinnen virker btw =p
urgem3 Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 riv av antispinn å hiv på senk så blir den super
Clerion Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Senk? Skal jo ha den som vinterbil =S Antispinnkommentaren var bøll =p skulle bare poengtere at det var glatt. Den blir nok skrudd av til vintern ;D
Tomsti Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 pent på rena i går ja! fy faen, har du ikke garasje?
Clerion Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 Ja og nei =p bor i rekkeleilighet, har 2 biler her ;D Anhver uke i garasje.
Tomsti Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 hadde en jævli opplevelse ned fra rena til elverum i går, ved 9-10 tida. da var det jo helt texas på vestsida!! vakke så tøft med mætt snø og sommersdekk for så å få sleng på rævva rett mot en anna bil du får bygge deg en garasje til
Clerion Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Hehe ;D Vurderer sterkt en carport vedsidenav. Var ikke jævli morro i går nei, prøvde meg noen runder men, gikk dårlig. Og enda dårligere gikk det med samboeren sin Laguna =p
Tomsti Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 jeg skle ordentlig godt på brua ved 7eleven der og, stod bare å spant hva skjedde med Lagunanen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå