Clerion Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 Joda^^ Er bare at, vinteregenskapene til den bilen, tror jeg er dårligere enn VW boble. Det de kaller ABS er latterlig, bilen drar til siden bla =p Prøve å få tatt noen bilder i dag i "vårværet" tenkte jeg
Clerion Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Noen bilder Har i dag fikset ringene i lyktene (= Prøvde også å fikse tåkelyktene men de knekker sikringer som et ekkorn knekker nøtter. Sikkert brudd i en ledning ett sted (=
Tomsti Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 wow, høy bil a! er det her på åsta - på vestsida? Syns det var noe kjent med den brua. Kunne du tatt bilde av åssen du kobla Angel Eyes`a? om du kobla de til parklyset? sliter med å få de til
Springsteen Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Joda^^ Er bare at, vinteregenskapene til den bilen, tror jeg er dårligere enn VW boble. Bobler er da supre på vinterføre!
Clerion Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Det er i julusdalen Tomsti ;D Har ikke bilde desverre, disse lyktene kjøpte jeg ferdige. Men du setter bare ledningene inn i sokkelen til parklyspæra ;D eller kapper ledningene og skjøter med skjøtehylser da. Og ja, den er høy ;D men så er det da også en vinterbil^^ NÅ er btw vinterbaben på veien igjen, etter å ha byttet kat, ble lyden digg og den klarer nå over 30 i motbakker igjen ;D
bmwkizn Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Se der ja,Det der var en pen sedan ja Har lenge lurt på hvordan motorsport vingen passer på sedan pga jeg vurderer slik på min, å det passet jo fint. fin bil med kledelig farge du har der
Clerion Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Syns egentlig den er snasen med vinge =D Takk for det (=
Clerion Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Jippi, har skalet av litt lakk på panseret, gjett hva som var under lakken! Rust!!!! =D Tok noen bilder her en kveld, prøve å få dem ut i dag
Vegard-E30 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 ah.. lurte på denne bilen eg også, men etter erfaring av en kompis som kjøpte nylakkert bil, så var det veldig dårlig grunnarbeid, så rusta kom veldig fort igjen :/ så da droppa eg det.. sånt er kjedlig asso..
Clerion Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Jau. Men ellers er den ganske bra tror jeg. Håper jeg :S Ellers bare pusser jeg ALT til Alu og lakkerer klart
Vegard-E30 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Ja, den hadde jo ikkje gått så langt så Bilen er nokk bra den
Clerion Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Bilen i seg selv er meget god, motor og drivverk er gull det (= Siden det er en vinterbil så duger den for meg^^
Vegard-E30 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 er det sperr på bilen ? eller det er det vell ikkje siden den har antispinn?
Clerion Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Nei er ikke sperre (= Men rompa kommer den ;D hehe. Skal på Gardermoen på isbane neste lørdag og prøve den litt.
Vegard-E30 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 får filme og ta bilder å legge ut her da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå