bmwj Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Hei! Kjøpte disse lyktene fra Koed, nå skal de monteres Noen som kan si meg hvilke ledninger som skal hvor?
bmwj Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Slik ser den skjematikken jeg har over bilens el-anlegg ut for venstre frontlykt...
bmwj Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Har fått til Hovedlys og Fjernlys nå, men angeleyesène og parklyset er det verre med.. Noen som kan dette?
mujaffas Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 legg ut bilde etter du er ferdig med å montere da? park og angeleyes kobles vel på samme krets vel? du må vel sikkert tjuve angeleyes inn på park-kretsen?
bmwj Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Kan desverre ikke legge ut noen bilder i kveld. Har ikke mob eller kamera med kabel til data(eller data med bluetooth) Jeg har funnet ut at de må kobles på samme krets, men men vet ikke hvilken av de 3 grå/gule-kablene det skal kobles mot
mujaffas Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 du har vel opprinnelig park fra org lykter? vi får vente i spenning på bilder ..synes de så tøffe ut.. ikke for overkill.. er selv tilhenger av de lykter.. men begynner bli litt "oppbrukt"
bmwj Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Bilen er kollisjonsskadet så har ikke noe fra før... bare masse rot som heter el-anlegg:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå