^th0mas^ Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Dersom jeg starter bilen når den er kald kan speedometer, vindusviskere, bensinmåler, turtallmåler, osv pluttselig slå seg av. Lyset forsvinner ikke, men alle pilene går til venstre som om bilen skulle vært av. Jordingsfeil eller noe?? De slår seg som regel til normalt etter noen sekunder.
Spiritus Sancti Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Har samme på min.. Noen som vet?
Spiritus Sancti Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Har samme på min.. Noen som vet?
^th0mas^ Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Trippelpost på deg, mann ! Artig å se det er noen som er i samme båt. Er ikke noe STORT problem, men kan være litt plagsomt, spesielt når vindusviskerne slutter å fungere i kraftig vær.
stianly Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 har ikke det samme men lysene instrumentpanele slår seg av. kommer og går
^th0mas^ Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Kommer og går ja. Min er verst i det jeg starter bilen, men etter å ha kjørt en stund kan det stabilisere seg.
^th0mas^ Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 BUMP! Er fremdeles veldig interessert i å vite hva dette kommer av. I dag måtte jeg kjøre 5 minutter uten speedometer, bensinmåler, Km stand, turtall, osv. Jævlig plagsomt!!
^th0mas^ Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 http://img225.imageshack.us/img225/7339/dsc00082qu.jpg
Lillen Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Har noe lignende på min e34. NOEN ganger når jeg starter bilen, går alle målere rett opp på midten. turteller, speedometer, bensinmåler, alt.. kan stå sånn noen sekunder, så går det bort... skjer bare av og til da.
E30IX Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Dersom jeg starter bilen når den er kald kan speedometer, vindusviskere, bensinmåler, turtallmåler, osv pluttselig slå seg av. Lyset forsvinner ikke, men alle pilene går til venstre som om bilen skulle vært av. Jordingsfeil eller noe?? De slår seg som regel til normalt etter noen sekunder. Du har ikke fått fukt inn i ECU'n ? Har du skrudd av instrument panelet og gått over kretskortene/banene ?
^th0mas^ Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 Vet ikke. Har aldri snoket baki der før. Virker vanskelig.
^th0mas^ Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 Fikk beskjed på et annet forum om at det kan være NiCa AA batteriet bak instrumentene som er gåen. MEN.... Skal det da ha sammenheng med at vindusviskerne også kutter i det instrumentene gjør det? Vindusviskerne har vel neppe noe med NiCa AA batteriet å gjøre.
korny Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 hadde en gang en e36 med samme sykdom, byttet panel og alt ble fint, og ja! det er en eller annen sammenheng med viskere.. eg hadde ikke intervall eller noen forskjell i hastighet når eg dro opp og ned spaken. dette ble også fikset da eg byttet panel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå