<BeamerZ> Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Hei, Jeg har en 12/91 E36 325 Coupe som jeg gjerne vil sette originale frontlykter på, men siden det sto uoriginale "one block"-lykter på da jeg kjøpte bilen, så vet jeg ikke om det er Bosch eller ZKW lykter jeg må ha til min bil. Noen som vet hvordan lykter jeg trenger eller hvordan jeg kan finne ut av dette? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Har du prøvd realoem.com og tastet inn chassinr til bilen..? Hva sier den delesiden da? Mulig den kommer opp med begge alternativene, og da er du like langt.. Holder en liten knapp på ZKW... Byttet lykteglass på E36'en jeg hadde og der mener jeg og huske at det var ZKW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Prøvde realoem.com nå, men fikk opp begge alternativene gitt. Det var Bosch som sto øverst, men tør ikke satse på at det er det jeg skal ha. Husker du produksjonsdato på E36'en du hadde? Mnd/år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 På gamle bilen min så stod det foran nederst på lykteglasset, "gjennomsiktige" små bokstaver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 hva er forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 [quote name=]Prøvde realoem.com nå, men fikk opp begge alternativene gitt. Det var Bosch som sto øverst, men tør ikke satse på at det er det jeg skal ha. Husker du produksjonsdato på E36'en du hadde? Mnd/år? Ok, hmm... Nei, jeg husker ikke prod. dato men bilen var 92 mod (reg. 93 faktisk)! Jeg vil tro du skal ha ZKW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 På gamle bilen min så stod det foran nederst på lykteglasset, "gjennomsiktige" små bokstaver. Det er jo greit nok, men problemet er at jeg ikke har de originale lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 [quote name=]Prøvde realoem.com nå, men fikk opp begge alternativene gitt. Det var Bosch som sto øverst, men tør ikke satse på at det er det jeg skal ha.Husker du produksjonsdato på E36'en du hadde? Mnd/år? Ok, hmm... Nei, jeg husker ikke prod. dato men bilen var 92 mod (reg. 93 faktisk)! Jeg vil tro du skal ha ZKW... Oki, skjønner... Vet du forresten hva som er forskjellen på lyktene? Om det er formen på lyktene eller om det er noe elektronikk som er forskjellig? Det står forresten ettermontert facelift-front på bilen min, så det spørs om jeg ikke må ha lykter som passer facelift da? Hvis formen på lyktene er forskjellig på preface- og facelift mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Formen er helt lik. Alle lykter passer. Du kan ha frontlykter fra alle E36 utenom compact. Få tak i linselykter om du finner det. Mye penere. Altså, lykter med linse på nærlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Formen er helt lik. Alle lykter passer. Du kan ha frontlykter fra alle E36 utenom compact. Få tak i linselykter om du finner det. Mye penere. Altså, lykter med linse på nærlys. Stemmer Hørte med Koed nå, er visst bare en liten utseendemessig forskjell på dem, så derfor er det anbefalt å bruke lykter av samme type på begge sider Så da var det problemet løst, takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå